Raktažodžių įtaka tekstui

Dauguma klaidingai įsitikinę, kad raktažodžiai reikalingi tik dėl SEO: SEO tekstams ar SEO straipsniams. Tačiau bet koks geras tekstas ar straipsnis turėtų prasidėti bent nuo minimalaus raktinių žodžių tyrimo. Kai jums reikia straipsnio, geriausia ką galėtumėte padaryti – tai atlikti raktinių žodžių tyrimo analizę dėl kelių priežasčių:

  1. Išsiaiškinsite savo auditorijos poreikius. Atlikę raktinių žodžių tyrimą labai aiškiai sužinosite, kas žmones domina jūsų srityje, ko jie daugiausiai ieško Google paieškoje. Taip išsiaiškinsite ne tik jiems rūpimas temas, bet ir problemas, kylančius klausimus ir poreikius. Būtent todėl jums bus kur kas paprasčiau identifikuoti, kas yra jūsų potencialus klientas.
  2. Raktažodžiai duos įžvalgų straipsnių temoms. Jei reikia parašyti vos vieną ar kelis straipsnius, tuomet temas sugalvoti nebus sunku, tačiau, jei reikia daugiau tekstų, tuomet fantazija gali greitai išsekti. Tokiais atvejais raktažodžių tyrimas – viena geriausių išeičių. Kai prieš savo akis matysite visus raktinius žodžius, išrikiuotus pagal aktualumą ir populiarumą, tikėtina, kad kils idėjų ir minčių, apie kurias anksčiau nebūtumėte pagalvoję, kokiomis temomis rašyti straipsnius ir tekstus.
  3. Parašysite aktualius ir informatyvesnius tekstus. Jei rimtai pažvelgsite į raktinius žodžius ir tekstus rašysite naudodami juos, tuomet tekstai atspindės būtent tai, ko žmonės ieško, bus aktualūs ir informatyvūs.
  4. Parašysite Google paieškai draugiškus tekstus. Viena iš SEO dedamųjų yra raktažodžiai. Jie padeda tekstams būti matomiems ir lengviau prieinamiems paieškos sistemose. Aktualūs, informatyvūs tekstai, kuriuose tinkamai pavartoti raktažodžiai padės sugeneruoti didesnį srautą į jūsų svetainę.

Kodėl negalima pergrūsti teksto raktiniais žodžiais?

Praktikoje pasitaiko, kai svetainės tekstai ir straipsniai prikišami aktualių ir populiarių raktinių žodžių, taip tikintis organiškai pasikelti potencialių klientų srautą. Tačiau tokia taktika mažų mažiausiai neefektyvi, o dažnu atveju gali būti netgi žalinga. Kodėl? Žemiau pateikiame kelias priežastis, kodėl nepatartina pergrūsti savo tekstus raktažodžiais. Taip pat jei norite sužinoti kokios yra esminės klaidos, paskaitykite 5 Esminės Straipsnių Rašymo Klaidos ir Kai Jų Išvengti?

 

  1. Tokie tekstai atrodo neprofesionaliai. Tekstai, kuriuose prikišta daugybė raktinių žodžių, o iš esmės nieko naujo ar aktualaus nepasako, tikrai neatrodys profesionaliai. Skaitytojas ar jūsų potencialus klientas, greitai pajus, kad šis tekstas skirtas ne jam, o algoritmams, kurie ir atvedė jį pas jus.
  2. Tokie tekstai nekelia pasitikėjimo. Pasitaiko atvejų, kai tekstuose raktiniai žodžiai suplakami į beprasmiškus sakinius ir vartojami tiek gramatiškai, tiek logine prasme neteisingai. Tokie tekstai internetinėse svetainėse ar elektroninėse parduotuvėse tikrai nekelia pasitikėjimo ir sumažina tikimybę, jog jūsų paslaugomis bus pasinaudota ar jūsų prekės bus parduodamos.
  3. Tokie tekstai atneš prastus paieškos rezultatus. Google sistema nėra „kvaila“, ji greitai „atkapstys“, kad tekstai, pergrūsti raktažodžiais, kurie generavo jūsų srautą, iš tiesų yra beverčiai, nes žmogus tikrai neužsibus svetainėje ir ilgai neskaitys beprasmių straipsnių. Žmogaus užsibuvimo rodiklis jūsų svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje yra be galo svarbus. Jei klientas įėjo į jūsų internetinę svetainę „suviliotas“ raktažodžių, tačiau išvydo tik bereikšmę informaciją teikiančius tekstus ir todėl greitai iš jos išėjo, jums tai visai ne į naudą – jūsų svetainė gali atsidurti pačioje reitingų apačioje.

Raktiniai žodžiai ir tekstų bei straipsnių rašymas – neišvengiamai susiję, tačiau raktažodžius tekstuose reikia naudoti protingai ir saikingai. Raktažodžiai turi padėti jums sukurti tekstą, bet nebūti to teksto ašimi. Kurdami tekstus visuomet pagalvokite, ar patys tokį tekstą skaitytumėte ir kokią naudą savo straipsniu suteikiate skaitytojui.

Straipsnių rašymo klaidos

5 Esminės Straipsnių Rašymo Klaidos ir Kai Jų Išvengti?

„Turinys yra karalius“ – tikriausiai ne kartą esate girdėję šią frazę. Tie, kas bent kartą savo gyvenime bandė sukurti interneto svetainę, elektroninę parduotuvę, savo asmeninį tinklaraštį ar pan., žino, kad turinys iš tiesų yra vienas esminių aspektų, norintiems būti internete. Aukštos kokybės turinys atveda daugiau skaitytojų ir potencialių klientų, geriau matomas paieškos sistemose, vertinamas patikimiau, turi daugiau lojalių lankytojų ir t. t. Tačiau kartais net menkiausios klaidos ar netikslumai gali padaryti milžinišką žalą. Tad kokių klaidų reikėtų vengti, kad jūsų turinys išliktų kokybiškas ir aktualus.

1. Straipsnis be konkrečios minties. Kiekvienas jūsų internetinėje svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje skelbiamas tekstas turi turėti aiškią žinutę, ką juo norite perduoti savo skaitytojams ir klientams. Labai svarbu straipsnyje išlaikyti pagrindinę mintį: iškelti problemą ar hipotezę, ją paaiškinti ir pateikti išvadas. Tik taip jūsų tekstas bus vertingas ir informatyvus.

2. Nenuoseklus straipsnio stilius ir tonas. Nuoseklus stilius ir tonas lemia tai, ar skaitytojas įsitrauks į jūsų tekstą, lengviau seks jo mintį ir eigą, greičiau supras pristatomas idėjas ir pan. Tačiau jei teksto stilius ir tonas nėra vienodas, pavyzdžiui, savo tekstą pradėjote rašyti moksliniu stiliumi ir staiga nei iš šio, nei iš to straipsnis perėjo į šmaikštų, juokelių kupiną pasakojimą, tuomet skaitytojas gali ne tik suglumti, bet ir suabejoti teksto informatyvumu bei pačio rašytojo kompetencija.

KodėlVerta Rinktis

MūsųPaslaugas?
 

SEO Optimizuoti

Mūsų parašyti straipsniai ir tekstai, atitinka visus SEO keliamus reikalavimus...

Lengvi Ir Rišlūs

Paprasta ir lengva skaityti, suprasti ir įsisavinti. O ko gi dar gali reikėti?...

Originalūs

Mūsų parašyti tekstai ir straipsniai yra unikalūs ir originalūs...

Greitai, Greitai...

Vos tik gavę užsakymus, iškart bėgame rašyti, savo užsakymą gausite labai greitai...

3. Straipsniuose pateikiami klaidingi faktai. Rašykite apie tai, ką gerai išmanote – tai auksinė taisyklė. Melaginga ar netiksli informacija gali nulemti jūsų skaitytojų ar potencialių klientų pasitikėjimą tiek visu straipsniu, tiek jūsų interneto svetaine. Tikrinkite visus faktus ir šaltinius, jei reikia, pasikonsultuokite su atitinkamų sričių ekspertais ir specialistais – taip užtikrinsite kokybišką ir tikrai vertingą turinį.

4. Straipsniuose gausu skyrybos ir rašybos klaidų. Gramatinės klaidos rodo viso teksto kokybę ir jį rašiusio žmogaus neprofesionalumą. Kad ir koks aktualus bus straipsnis, kad ir kokia vertinga informacija dalinsitės su savo skaitytojais, jei jūsų tekstuose knibždės skyrybos ir rašybos klaidų, tai tikrai nepridės kokybės jūsų turiniui. Suprantama, ne kiekvienas geba rašyti be klaidų, tačiau tokiais atvejais naudokitės visomis prieinamomis tekstų redagavimo priemonėmis, o jei to nepakanka, kreipkitės į specialistus.

5. Straipsniai neatitinka SEO taisyklių. Tinkamai pritaikius SEO taisykles savo rašomiems tekstams galite gauti milžinišką naudą – organiškai iškilti paieškos sistemose ir sulaukti daugiau skaitytojų ar potencialių klientų. Tačiau piktnaudžiaujant SEO taisyklėmis, pavyzdžiui, savo straipsniuose prikimšus populiarių, dažnai ieškomų raktažodžių, galite gauti atvirkštinį rezultatą – skaitytojai, pamatę nekokybišką turinį, beprasmiškai naudojamus raktažodžius, tiesiog jūsų svetainėje neužsibus, dėl ko jūsų reitingai kris ir atsidursite pačioje apačioje.

Prekių AprašymoEtapai

01

Analizė

Patikrinamas ir išanalizuojamas konkurentų turinys. Apimtis, naudojami raktiniai žodžiai.

02

Reikalavimai

Išsiaiškiname visus prekės techninius parametrus. Suderiname su klientu, ką privalome paminėti aprašyme.

03

Kūryba

Prasideda įdomiausias ir daugiausiai laiko užimantis procesas - prekės aprašymas. 

04

Koregavimas

Pabaigus užsakymą, kartais randame neatitikimų, nukrypimų ar kitokių klaidų. Visada jas ištaisome!

Ką daryti, kad išvengtumėte šių straipsnių rašymo klaidų?

Žemiau pateikiame keletą naudingų patarimų, kurie padės išvengti aukščiau minėtų esminių straipsnių rašymo klaidų:

  1. Sudarykite teksto planą. Prieš pradėdami rašyti bet kokį tekstą, pasirašykite jo planą, bent kelias gaires, ką tuo tekstu norite pasakyti savo skaitytojams. Taip išvengsite minčių šuolių ar dar blogiau – iki galo neišgvildentos temos, straipsnio be pabaigos.
  2. Turėkite tikslinį skaitytoją. Tekstas, kurį rašote, turi būti skirtas kažkam. Rašydami visuomet turėkite minty savo tikslinį skaitytoją – tai jums padės išlaikyti vientisą stilių ir toną. Juk teksto tonas ir stilius, skirtas IT specialistams ir neseniai tapusiai mamai turėtų kardinaliai skirtis.
  3. Tikrinkite visą informaciją. Rašydami straipsnius ar tekstus nesivadovaukite „viena bobutė sakė“ tipo faktais. Visuomet patikrinkite informaciją, jei įmanoma, tai tikrinkite ne vieną, o bent kelis šaltinius – taip užtikrinsite, kad jūsų tekstai, turinys yra patikimas ir kokybiškas.
  4. Naudokitės tekstų redagavimo priemonėmis. Gramatikos klaidas sumažinti gali įvairios tekstų redagavimo priemonės. Negana to, parašytą tekstą perskaitykite bent kelis kartus, kol neberasite klaidų. Tuomet naudinga būtų jį duoti paskaityti kitam žmogui – svetimas klaidas daug lengviau pastebėti. Tačiau geriausia išeitis – pasisamdyti tekstų redaktorių.
  5. Mokykitės SEO pagrindų. Nepagailėkite laiko ir išmokite bent elementarius SEO pagrindus. Nepamirškite, kad SEO taisyklės gali kisti, pasipildyti, todėl sekite naujienas ir domėkitės tuo. Negana to, rinkoje yra daugybė tiek mokamų, tiek nemokamų SEO įrankių, kurie gali padėti sukurti geresnius tekstus, tad naudokitės jais.

Stenkitės užtikrinti, kad jūsų kuriamas turinys yra kokybiškas, vertingas ir aktualus potencialiems jūsų skaitytojams ir klientams. Taip užsitarnausite jų ištikimybę ir patikimumą.

moteris raso seo straispnis

Kas yra SEO Tekstai ir Straipsniai?

Taigi, kažką esate girdėję, bet nieko apie tai nežinote? Kas yra SEO Tekstai ir Straipsniai? Kam jie yra skirti ir kas juos naudoja? Ar šie SEO Tekstai ir Straipsniai tinka jūsų internetinei svetainei? Ar galite juos naudoti kituose puslapiuose? Kokia SEO Teksto ar Straipsnio kaina?

Manau, jūs ne vienintelis asmuo, kuriam kyla šie ir dar daugelis kitų klausimų. Perskaitę turinį šiame puslapyje, sužinosite atsakymus į visus šiuos klausimus. Pasistengsiu pateikti visą reikalingą informaciją, kuri susijusi su SEO Tekstais ir SEO Straipsniais.

Primenu, kad rinkoje galite rasti ir pigiau rašančius asmenis, kurie kuria SEO Straipsnius ir Tekstus, tačiau iškart noriu įspėti. Kokybės ir kainos santykis šioje rinkoje yra akivaizdus ir labai aiškiai pastebimas. Pigūs tekstai ir straipsniai, dažnai turi gramatinių klaidų, nėra rišlūs ir įdomūs. Tokių straipsnių šaltiniai nėra patikimi. Naudodami tokius straipsnius, rizikuojate prarasti Google pozicijas. Ko pasekoje – prarasti lankytojų srautą.

 
01
Raktažodžiai

Kliento pateikiami, arba mūsų atlikamas raktažodžių tyrimas. Išsiaiškinamos aktualios temos.

02
Tyrimas

Suderiname su klientu, ką privalome paminėti tekstuose. Patikriname konkurentų tekstus, jų apimtį ir t.t.

03

Kūryba

Prasideda įdomiausias ir daugiausiai laiko užimantis procesas - teksto rašymas. 

04

Koregavimas

Pabaigus užsakymą, kartais randame neatitikimų, nukrypimų ar kitokių klaidų. Visada jas ištaisome!

SEO Tekstai Ir SEO Straipsniai

SEO tekstai ir SEO straipsniai – iš pradžių atrodo vienodi, tačiau taip nėra. Daugelis nemato didelio skirtumo tarp teksto ir straipsnio. Tačiau, kad lengviau būtų suprasti apie ką kalbame, mes juos išskirsime.

SEO Tekstas – 300 ~ 500 žodžių tekstas, kuris atitinka jūsų svetainės temą ir mintį. Šiame tekste yra panaudojami visi reikalingi techniniai parametrai. Dažniausiai šie tekstai yra labai paprastos struktūros, lengvi skaityti ir nėra sudėtingi suprasti.

Dažnai šie tekstai yra talpinami SEO straipsnių kataloguose, ar kitose panašios tematikos svetainėse. Taip yra gaunama atgalinė nuoroda į jūsų svetainę, iš panašios tematikos straipsnio. Tačiau nesusidarykite klaidingos nuomonės, kad šie tekstai yra skirti tik „Google“ paieškos robotams. 

SEO Straipsnis – 500 ~ 1500 žodžių apimties straipsnis. SEO straipsnio turinys ir pobūdis, lyginant su SEO Tekstu, labai skiriasi. SEO Straipsnis yra profesionalus ir paremtas patikimais šaltiniais. Toks straipsnis taip pat atitinka visus „Google“ keliamus reikalavimus. Dažnai yra paremtas „WikiPedia“ ar panašaus turinio svetainėmis, kurios yra gerai vertinamos „Google“. Toks straipsnis yra tinkamas talpinti savo svetainėje, naujienų portaluose ir t.t.

Šiuos straipsnius, ypatingai ~1500 žodžių, užima nemažai laiko parašyti. Rašymo laikas, priklauso nuo daugelio faktorių. Dažniausiai nuo temos sudėtingumo, turinio anglų kalba kiekio, šaltinių patikimumo ir t.t. Todėl kaina šių straipsnių yra derinama individualiai su kiekvienu užsakovu.

KodėlRinktis Mūsų Paslaugas?
 

SEO Optimizuoti

Mūsų straipsniai ir tekstai, atitinka visus SEO reikalavimus. Esame tuo užtikrinti...

Raktažodžiai

Mes galime atlikti raktažodžių tyrimą. Patarti, kokiomis temomis rašyti...

Patikimi

Mes naudojame tik patikimus informacijos šaltinius. Tai užtikrina kokybišką turinį...

Greitai!

Pradedame rašyti tik gavę užsakymą, todėl straipsniai yra parašomi labai greitai...

SEO Tekstų ir Straipsnių Kaina

SEO TEKSTAS

1 Straipsnis / 300 žodžių
9 / Tekstas
  • 300 Žodžių
  • 3 Centai/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
Populiarus

SEO TEKSTAS +

1 Straipsnis / 500 žodžių
13,99 / Straipsnis
  • 500 Žodžių
  • 2,8 Cento/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
  • 2 Paveikslėliai Tekste

TAUPUSIS

20+ Straipsnių
260 / 20 Tekstų
  • 500 Žodžių
  • 2,6 Cento/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
  • 2 Paveikslėliai Tekste
  • Sutaupote €20

Pagrindiniai SEO Tekstų ir Straipsnių Reikalavimai

Kaip parašyti kokybišką ir visus „Google“ reikalavimus atitinkantį SEO Tekstą ar  SEO Straipsnį? Tai nėra didelė paslaptis, štai pagrindiniai reikalavimai SEO tekstui:

  • Panaudoti pagrindinį raktinį žodį „Title“ teksto pavadinime
  • Naudoti „Bold“ paryškinimus, „Italic“ ar Pabraukimą
  • 2% teksto turėtų būti pagrindiniai raktažodžiai
  • Panaudoti 1-2 nuorodas į patikimus šaltinius (Wiki, Google ir t.t.)
  • SEO Tekste 1-2 nukreipimai į vidinius svetainės puslapius
  • Būtinai panaudoti raktinių žodžių sinonimus
  • Raktinius žodžius paminėti H2, H3 ir t.t. žymėse.
  • Tekste įterpti susijusius grafinius elementus, nuotraukas. Užpildant „Alt“ atributą
  • Patalpinus straipsnį, užpildyti „Meta“ ir „Title“ žymes. Pildant, panaudoti teksto pagrindinius raktinius žodžius ir sinonimus.
  • Rašyti trumpais, aiškiais paragrafais, taip skaitytojui lengviau surasti reikalingą informaciją

IEŠKOTE KAS ATLIKTŲ JŪSŲ SVETAINĖJE SEO OPTIMIZACIJĄ? REKOMENDUOJAME – PROFESIONALIOS SEO PASLAUGOS

Tai yra pagrindiniai reikalavimai, kurių dėka sukursite kokybišką, visus reikalavimus atitinkantį SEO tekstą. Tačiau nepamirškite, kad  yra vienintelis ir pats svarbiausias. Tai skaitytojas, jūsų internetinės svetainės lankytojas. 

Jei jūsų straipsnis bus nerišlus, neįdomus ir turinys neatitiks antraštės – skaitytojas nieko negalvodamas ir nelaukdamas  paliks jūsų svetainę. „Google“  seka šiuos vartotojų veiksmus, tai yra vadinama „Bounce Rate“, jei didelė dalis lankytojų iškart palieka puslapį, o kita dalis išbūna labai trumpą laiką, tai yra ženklas paieškos sistemoms. Ženklas, kuris leidžia suprasti, kad jūsų puslapio turinys yra neaktualus lankytojams. Tokie puslapiai, turėdami aukštą atmetimo rodiklį, retai patenka į „Google“ aukščiausius paieškos rezultatus.

MūsųSEOTekstai Ir Straipsniai

SEO Teksto Raktažodžiai

Dar prieš rašant SEO tekstus ir straipsnius, būtina atlikti raktinių žodžių tyrimą. Žinoma, tai galite padaryti ir jūs patys, jūsų SEO specialistas, bet tai galime atlikti ir mes! Yra daug raktinių žodžių, kurie gali pasirodyti labai patrauklūs. Tačiau jų konkurencija yra labai didelė. Neužteks parašyti vieno straipsnio, kuris atitinka visus SEO reikalavimus, kad atsirastumėte bent pirmame „Google” puslapyje. Todėl labai dažnai, tai gali būti tiesiog pinigų ir laiko švaistymas.

 

Taip pat, yra SEO reikalavimai. Vienas iš jų – raktažodžių kiekis tekste. Skirtinguose šaltiniuose, galite rasti daug skirtingos informacijos. Vieni teigia, kad reikia naudoti kuo daugiau raktinių žodžių. Kiti – jog užtenka vos 2 – 3 antraščių, kuriose paminėtas raktažodis. 

 

Mes vadovaujamės moz.com, backlinko.com, yoast.com ir kitais patikimais šaltiniais. Jų teigimu, SEO tekstai privalo turėti apie 2% raktinių žodžių. Jie privalo būti paminėti antraštėse, teksto pradžioje ir pabaigoje. Tačiau jei mūsų klientas turi specifinių reikalavimų, mes vadovaujamės kliento kriterijais.

Kokybės Standartas

Internete vyrauja nuomonė, kad SEO tekstai ir Straipsniai neprivalo būti kokybiški. Mes manome, kad tai priklauso nuo jūsų tekstų paskirties. Jei tekstus talpinate SEO straipsnių kataloguose – aukštas kokybės standartas neprivalomas. 

 

Tačiau, jei tekstus talpinate savo internetinėje svetainėje – kokybiškas turinys privalomas! Rašydami straipsnius, negalvokite tik apie paieškos sistemas. Prisiminkite savo skaitytoją, kokiai auditorijai jis priklauso, kokie jo poreikiai ir tikslai. Jei SEO straipsnis bus unikalus, naudingas ir įdomus, jis tikrai pritrauks papildomą lankytojų srautą. 

SEO Tekstų Talpinimas

SEO Tekstai ir jų kaina, gali kisti priklausomai nuo talpinimo planų. Internete galite rasti nemokamų ir mokamų katalogų, kuriuose galite talpinti savo SEO straipsnius. Tačiau įsitikinkite, kad šių straipsnių katalogų reitingas tinkamas jūsų poreikiams. Prasto reitingo katalogai, gali neigiamai įtakoti jūsų pozicijas paieškų sistemose. 

 

Jei leidžia finansinės galimybės, visada rinkitės tik teminius SEO tekstų talpinimo katalogus. Atgalinės nuorodos iš susijusių temų interneto svetainių, teigiamai veikia paieškos pozicijas. Taip pat, rekomenduojama netalpinti visų straipsnių tą pačią dieną, vertėtų rinktis ne daugiau kaip 1-2 straipsnius per dieną. 

Grafiniai Elementai

SEO tekstai privalo turėti grafinius elementus. Tai yra nuotraukos, video medžiaga, iliustracijos ir t.t.. Gerai, kad tekste būtų nors 2 grafiniai elementai. Šios iliustracijos, privalo būti susiję su teksto tema. Užpildytas „Alt” atributas ir atitinkamas nuotraukos pavadinimas.

 

Mūsų SEO tekstai ir straipsniai atitinka šiuos reikalavimus, tačiau mes naudojame tik nemokamas iliustracijas. Už papaildomą mokestį, galime pridėti shutterstock, iStock ar kitų platformų parduodamas iliustracijas. 

Teksto Skaitomumas

Svarbiausia, kad tekstas būtų aiškus ir visa svarbiausia informacija būtų randama kuo greičiau. Mūsų rašomi SEO tekstai turi aiškias antraštes, skirstomi į paragrafus ir visa svarbi ir naudinga informacija išskiriama. 

moteris raso straipsnį

4 Priežastys Kodėl Blog’o Rašymas Privalomas!

Kodėl Verta Kurti Naują Turinį?

Taigi, jums kyla klausimas, ar verta turėti Tinklaraštį (Blogą)? Vienareikšmio atsakymo nėra, šiuo metu vyksta labai intensyvūs debatai. Vienoje pusėje Blogo šalininkai ir kitoje teigiantys, kad tinklaraštis nėra reikalingas. 
Mūsų manymu, Blogo rašymas – viena iš turinio rinkodaros strategijos dalių. Turinio rinkodara šiuo metu yra svarbi ir nepakeičiama marketingo dalis, kurios nepatariame ignoruoti ir nuvertinti.  Kas yra turinio rinkodara, galite paskaityti mūsų kitame straipsnyje. Aš jums pateiksiu 4 elementarias priežastis, kodėl tinklaraštis yra efektyvus ir reikalingas jūsų verslui.

4 Priežastys Kodėl Jums Reikia Blogo:

  1.  Papildomas organinis srautas iš „Google”
  2.  Aukštesnės pozicijos „Google” paieškoje (SEO/SERP)
  3.  Prekės ženklas lyderio pozicijoje
  4.  Geresni santykiai su klientu

BlogoĮrašųKainos

MINI

1 Straipsnis / Savaitę
15 / Straipsnis
  • 500 Žodžių
  • 3 Centai/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
Populiarus

EKO

2 Straipsniai / Savaitę
13,99 / Straipsnis
  • 500 Žodžių
  • 2,8 Cento/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
  • 2 Paveikslėliai Tekste

TAUPUSIS

20+ Straipsnių
260 / 20 Tekstų
  • 500 Žodžių
  • 2,6 Cento/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
  • 2 Paveikslėliai Tekste
  • Sutaupote €20

Papildomas Organinis Srautas

Blogo rašymas – suteikia galimybę sukurti kokybišką ir aktualų turinį. Tokį, kokio ieško jūsų tiesioginis klientas. Tai vienas iš rinkodaros būdų, kaip pritraukti daugiau klientų. 

Šiais laikais teikiant paslaugas, ar pardavinėjant prekę neįmanoma išvengti socialinių tinklų. Pasinaudokite šia galimybe ir sujunkite socialinių tinklų ir tinklaraščio teikiamus privalumus. Skelbkite savo blogo straipsnius „Facebook”, „Twitter”, „Pinterest”, „LinkedIn” ar kituose, jūsų sritį atitinkančiuose socialiniuose tinkluose.

Priminsiu, kad visi straipsniai neturi būti skirti pardavimui. Kurkite kokybišką ir įdomų turinį.  Tai gali būti turinys susijęs su jūsų paslaugomis ar prekėmis. 

Pavyzdys: Jei pardavinėjate pagalves. Galite rašyti temomis – Kokie yra pagalvių užpildai? Kuo skiriasi pagalvės užvalkalai? Kaip išsirinkti tinkamą pagalvę? Kokios yra populiariausios pagalvių formos? Manau supratote, tokių temų galima sugalvoti begalę. Vien tik dėl šios priežasties Blogo rašymas yra vertas dėmesio. Tačiau mes turime dar tris, ne ką prastesnius pavyzdžius kodėl verta rašyti blogą.

REIKIA SEO TEKTŲ IR STRAIPSNIŲ? SKAITYKITESEO TEKSTAI IR STRAIPSNIAI.

Blogo Rašymas - Aukštesnės Pozicijos Paieškoje

Naujas ir kokybiškas turinys šiuo metu karaliauja SEO rinkoje. Tai vienas iš galingiausių būdų, norint pašalinti savo tiesioginius konkurentus. 

Tačiau norint parašyti kokybišką ir aktualų turinį – būtinas raktažodžių tyrimas. Kodėl? Žinodami pagrindinius raktinius žodžius, jų paieškos kiekį ir konkurenciją – turėsite neįkainojamą pranašumą. 

Blogo rašymas taps ženkliai paprastesnis ir lengvesnis. Žinodami kokius raktažodžius naudoti, galėsite lengviau kurti temas, kategorijas, e-knygas ir t.t. Bus paprasčiau rašyti straipsnius susijusius su savo paslauga, preke ar verslu. Tokiu būdų, naudodami tuos pačius raktinius žodžius, daug lengviau natūraliai pagerinsite savo paieškos rezultatus. 

Savo tinklaraščio įrašus, sujungę nuorodomis su teikiamomis paslaugomis, ženkliai pagerinsite savo pozicijas „Google” paieškos rezultatuose.

Prekės Ženklas Lyderio Pozicijoje

Gerai ir kokybiškai parašyti straipsniai apie jūsų įmonę, klientams parodo jus kaip pramonės ar srities lyderį. Rašydami straipsnius aktualiomis temomis, kurios atspindi jūsų rinką ir parodo žinias – reklamuojate savo verslą, paslaugas ar produktą. Parodote klientams, kad esate srities profesionalai ir žinote ką darote.

Taip pat kuriate pasitikėjimą prekės ženklu. Kuo geriau sugebėsite parodyti, kad gerai išmanote savo sritį, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų lankytojas ims jumis pasitikėti. 

Geresni Kliento - Pardavėjo Santykiai

Blogo rašymas turi dar vieną privalumą – pagerinti ryšį su klientu. Pasinaudokite šia proga. Rašydami straipsnius sulauksite daug klausimų, komentarų, paminėjimų socialiniuose tinkluose ir t.t. Atsakykite savo potencialiems klientams į jiems rūpimus klausimus. Tokiu būdų, klientai jus lengvai atsimins, žinos jus kaip patikimos informacijos šaltinį. 

Šioje vietoje, išsiskiria daugelio specialistų nuomonė. Vieni teigia, kad komentarus turėtumėte rinki savo svetainėje. Kiti teigia, kad geriau komentarus gauti socialiniuose tinkluose. Aš manau, kad šiuo metu pritraukti vartotoją užsiregistruoti ir komentuoti puslapyje yra labai sunku. Tai gali padaryti tik didelį lankomumą turinčios svetainės. 

Paprastam mažo ar vidutinio dydžio verslui – patogiausia komentarus atsakyti socialiniuose tinkluose. Taip galite komentaruose minėti konkrečius žmones, kompanijas ir t.t. Todėl galite sulaukti didesnio matomumo.

žmonės kuria SEO turinį

Kas Yra Turinio Rinkodara?

Turinio Rinkodara ir Strategija

Turinio Rinkodara – viena iš marketingo sričių, kurios pagrindinis tikslas – reguliarus naudingo turinio kūrimas.  Turinio marketingas, neturi tikslo sugeneruoti tiesioginių pardavimų. Tikslas – kurti informatyvią, produktyvią, žingeidumą ir kūrybingumą skatinančią medžiagą. Šio turinio dėka, klientas prisiriša prie jūsų, nes jam rūpi turinys, kurį publikuojate.

Tiesiogiai nesiūlydami savo prekės ar paslaugos, jūs sukuriate naudingą turinį. Turinys atsako į jūsų klientų klausimus, ko pasekoje, jūs įgyvendinate savo pagrindinį tikslą – išsprendžiate kliento problemą.  Būtent problemos sprendimas, paskatina klientą įsigyti jūsų prekę ar paslaugą.

turinio strategija

Nėra Skirtumo, ar jūs tik pradedate savo turinio rinkodarą ar esate srities profesionalas. Niekada nepakenks iš naujo sudėlioti savo planus ir atnaujinti turinio strategiją.  Šiuo metu, konkurencija yra neregėtose aukštumose. „Content Marketing Institute” tyrimai rodo, kad B2B rinkodaros specialistai, išleidžia 40% biudžeto turinio marketingui. Šis skaičius, kiekvienais metais auga. Turinio strategija susideda iš grafinių, vaizdinių, tekstinių ar garsinių elementų visumos. Tai gali būti  tekstai, straipsniai, .pdf, .doc failai, grafiniai elementai, vaizdo įrašai, podcast’ai ir t.t.

Gerai Pagalvokite Apie Savo Nišą

Padarykite tyrimą, patikrinkite aukščiausiai paieškoje esančias internetines svetaines. Pagalvokite, kuo jūs galite išsiskirti? Ar galite padaryti geriau nei jūsų konkurentai?

turinio rinkodaros augimas

Nuo šių dalykų priklauso ir jūsų turinys. Tarkime, jūs turite internetinę batų parduotuvę. Pagalvokite, kas aktualu žmonėms, kurie lankosi jūsų parduotuvėje. Galbūt žmonėms būtų įdomu matyti, kaip batai dera prie džinsų, kostiuminių kelnių ir šortų? Galbūt jie nori sužinoti batų gamybos procesą, ar iš kokių medžiagų batai gaminami? Ir tai tik keletas pamąstymų, kokiomis temomis galima rašyti. Todėl, ne tik turinys yra svarbu, bet ir nišos išmanymas.

Kam Kuriate Turinį?

Kas yra jūsų tikslinė auditorija? Koks yra jūsų pirkėjo tipas, koks jo amžius? Gali būti, kad jūs turite auditoriją, kuri susideda iš skirtingo amžiaus, politinių pažiūrų, išsilavinimo ir skirtingus pomėgius turinčių žmonių. Todėl reikia apgalvoti, koks turinys tinka, kur jį reiktų reklamuoti ir platinti.

Kokią problemą išspręsite?

Idealiu atveju jūsų produktas ar paslauga išsprendžia problemą. Realiai, beveik visos prekės ar paslaugos išsprendžia kažkokią problemą. O gal tiesiog taip atrodo, nes turinio rinkodaros specialistai atlieka savo darbą idealiai?

 

Kokybiškai paruošta turinio strategija, priverčia klientus prisirišti prie jūsų siūlomų paslaugų ar prekių. Išlaikyti tuos, kurie jau turi jūsų produktą ar naudojasi paslauga, kurią teikiate, ir tuos, kurie dar tik svarsto įsigyti.

Turinio Platinimo Kanalai

Jau žinome apie galimybę turėti daug skirtingų turinio formatų. Visiškai identiškai yra ir su turinio platinimo kanalais. Turinio rinkodara yra glaudžiai susijusi su auditorijos numanymu. Kuo geriau žinosite savo auditoriją, tuo lengviau ją bus pasiekti.

Jei gerai žinote, kas yra jūsų klientas, žinosite jo mėgstamiausias vietas internetinėje erdvėje. Galbūt jūsų auditorija renkasi tam tikruose forumuose, naujienų portaluose. Galbūt jie savo laiką leidžia „Facebook”, „LinkedIn”, „TikTok” ar kituose socialiniuose tinkluose?

Nuspręskite, kur yra jūsų auditorija. Turinio platinimo kanalai, sudaro didžiausią turinio rinkodaros sėkmės dalį. 

Turinio Rinkodara – Privalumai

  • Augantis klientų pasitikėjimas – reguliariai kuriant kokybišką turinį, klientai supras, kad atnešate jiems naudą. Žinos, kad jūsų bloge, „Youtube” paskyroje ar socialiniuose tinkluose, suras naudingos informacijos, patarimų ir kitų naudingų informacijos šaltinių. Tokie lankytojai, dažniausiai tampa ištikimais klientais.
  • Augantys Pardavimai – akivaizdu, kad naudingas turinys jūsų lankytojus paverčia lojaliais. Todėl, yra tikrai didesnė galimybė, kad jie pasirinks jūsų prekę ar paslaugą vietoj konkurentų. Kaip minėjome, turinio rinkodara negeneruoja tiesioginių pardavimų, todėl kartais yra sudėtinga suskaičiuoti pardavimų augimą, kuris atsirado dėl turinio rinkodaros taikymo.
  • Sutaupoma Pinigų – turinio marketingas išlieka ilgam. Vieną kartą parašius straipsnį, naujieną ar elektroninę knygą – atnaujinti reikės tik po pusmečio, metų, o gal tik po kelerių. Todėl, tai yra tikrai pigi alternatyva „AdWords”, „Facebook” ir kitiems skaitmeninės reklamos būdams.

Pagrindiniai Turinio Rinkodaros Būdai

Pasaulyje egzistuoja daug turinio marketingo tipų. Tačiau mano nuomone, Lietuvoje yra 5 pagrindinės turinio rinkodaros kryptys. Tinkamos erdvės turinio rinkodarai pasirinkimas yra svarbus procesas. Kai kurie skaitmeninės rinkodaros specialistai teigia, kad jie praleidžia 30-40 procentų kurdami ir net 60-70 procentų  reklamuodami. Pabandykime pažvelgti, kokius pasirinkimus turime.

Tinklaraščio Įrašai 

Jei dar nesupratot, jūs šiuo metu skaitote tinklaraščio įrašą. Tinklaraščio įrašai yra puslapio sudedamoji dalis ir turėtų būti publikuojami reguliariai. Įrašai turėtų būti naudingi, įdomūs ir, žinoma, unikalūs. Aš rekomenduočiau, įrašą 1000- 2000 žodžių apimties. Žinoma, galite eksperimentuoti, nes kiekviena auditorija yra skirtinga. Ne visi nori skaityti 2000 žodžių straipsnį.

Turinio Rinkodara ir Elektroninės Knygos 

Tai knygos, kurias lankytojai gali atsisiųsti apsilankę jūsų puslapyje. Šios knygos neprivalo būti kelių šimtų puslapių. Paprastai yra didesnės apimties, nuodugnesnės ir naudingesnės, lyginant su tinklaraščio įrašais.

Elektroninės knygos – idealus būdas rinkti lankytojų kontaktus. Žmogus perskaitęs straipsnį jūsų svetainėje, gali norėti surasti daugiau informacijos aprašoma tema. Jūs suteikdami galimybę parsisiųsti el. knygą, paprašote jo elektroninio pašto adreso, telefono numerio, vardo ar kitųjums aktualių duomenų.

turinio rinkodara

Vaizdo Įrašai 

Vaizdo įrašai reikalauja žymiai daugiau laiko ir investicijų, nei parašyti tinklaraščio įrašą ar elektroninę knygą. Tačiau tai yra viena iš populiariausių turinio marketingo terpių. Šiuo metu vis dar auga vizualinės rinkodaros populiarumas. Daugelio tyrimų duomenimis, vaizdo įrašais socialiniuose tinkluose, dalinamasi 40 kartų dažniau, nei tekstais ar straipsniais. 

HubSpot” duomenimis, vaizdo įrašai yra geidžiamiausia turinio forma. Tai labiausiai žmonių dėmesį patraukianti turinio rinkodaros forma.

Podcast’ai 

Tai viena iš labiausiai populiarėjančių turinio rinkodaros formų jau keletą metų. Žmonės vis mažiau laiko skiria skaitymui, tačiau dauguma turi galimybę klausyti dirbdami, keliaudami, ar tiesiog atlikdami namų ruošos darbus. 

JAV duomenimis, 2018 metais beveik trečdalis šalies gyventojų, pastarąjį mėnesį klausė podcast’o.

Turinio Rinkodara – Socialinė Media

Tai visi socialiniai tinklai ir kitos socialinės svetainės. Jose, patogu dalintis visais turinio formatais.  Įdomiu turiniu žmonės linkę dalintis, todėl nesunkiai galima praplėsti savo auditoriją. 

Internete egzistuoja daug skirtingos paskirties socialinių tinklų. Vieni jų skirti dalintis nuotraukomis, kiti vaizdo medžiaga, treti trumpomis žinutėmis. Jums reikia pasirinkti, kurie socialiniai tinklai atitinka jūsų turinį.

Rašykite – Filmuokite – Kurkite – Dalinkitės

Vartotojai vis mažiau pasitiki tradiciniais rinkodaros kanalais. Reklama TV kanaluose, žurnaluose ar spaudoje tampa vis labiau ignoruojama. Reklaminiai skydeliai internete – praranda savo efektyvumą. Dauguma, naudoja naršyklių papildinius kaip „AdBlock”, kurie paslepia reklaminius skydelius. Todėl dauguma rinkodaros specialistų supranta, kad tradicinė rinkodara nebėra tokia efektyvi, kaip anksčiau. 
Kokybiškas turinys – padės įgyti patikimos įmonės reputaciją. Todėl, savo turiniu spręskite problemas, kurios iškyla jūsų skaitytojui.  Papasakokite sėkmės istorijas. Tiesiog rašykite, kurkite, filmuokite ir dalinkitės. 
susirinkimas

Kaip Parašyti SEO straipsnį?

Visų pirma, kaip ir kiekvienas straipsnis, taip ir SEO straipsnis yra orientuotas į jūsų tikslinį klientą. Tik vėliau atsižvelkite į SEO reikalavimus. Jei mokate suregzti įprastą straipsnį, parašyti SEO straipsnį tikrai nebus sudėtinga. Žinoma, kaip ir kiekvienam straipsniui, taip ir SEO galioja įprastiniai reikalavimai. Tokie kaip tikslinės auditorijos žinojimas, jos pomėgių ir norų numanymas. Nežinant kokiai auditorijai skirtas tekstas, beveik neįmanoma parašyti straipsnio, kuris pritrauks didelius lankytojų srautus. Tikslas yra paprastas. Straipsniai turi būti lengvai skaitomi ir būti aiškios struktūros. Mintys dėstomos nuosekliai ir aiškiai. Žinoma, vengti gramatinių klaidų. Mes sudarėme svarbiausių patarimų sąrašą, kurio laikydamiesi tikrai parašysite SEO reikalavimus atitinkantį tekstą.
seo straipsnius raso

Prieš Pradedant Rašyti: Raktinių Žodžių Analizė

Prieš pradedant rašyti SEO straipsnius ir tekstus, turi būti atliktas Raktažodžių Tyrimas. Jei norite, kad jūsų straipsnis dominuotų „Google“ paieškos rezultatuose, turite išsiaiškinti, kokių žodžių ir jų junginių ieško jūsų auditorija. Tai yra temos, kurios domina jūsų skaitytojus, todėl naudojant raktinius žodžius kurių jie ieško, bus žymiai paprasčiau pakilti paieškos sistemose. 

Šiuo metu yra tikrai ne vienas įrankis, kurio pagalba galite sužinoti ar jūsų raktažodis yra populiarus ar ne. Nesinaudojant šiais įrankiais, tikrai sugaišite begalę laiko. 

Nepamirškit, kad kiekvienas mūsų turi skirtingus rašymo ir mąstymo įgūdžius. Todėl vienas gali net negalvodamas parašyti puikų straipsnį, kitam tai gali užtrukti pusė dienos. Tačiau reguliariai praktikuojantis ir naudojantis mūsų taisyklėmis, tikrai sulauksite pripažintos sėkmės!

Pagrindinės Taisyklės Kaip Parašyti SEO Straipsnį ar Tekstą

Pagalvok Prieš Rašant

Gerai apgalvokite, kokią žinutę norite perteikti savo straipsniu. Ką norite pasakyti savo skaitytojams. Į kokį klausimą norite atsakyti? Koks apskritai jūsų SEO straipsnio tikslas? Ar norite, kad skaitytojas perskaitęs straipsnį atliktų kažkokį veiksmą? Jei reikia, galite užsirašyti  atsakymus į šiuos klausimus.

 

Vadovaukitės Logiška Straipsnio Struktūra

Norint parašyti SEO straipsnį, patartina naudotis jau šimtmečių patikrinta teksto struktūra. Kiekvienas straipsnis turėtų turėti tokią arba panašią struktūrą:

  • Įvadas (Temos pristatymas, klausimų suformulavimas, problemų iškėlimas)
  • Dėstymas (Teksto pagrindinė žinutė, atsakymai į klausimus, patarimai.
  • Išvados (Apibendrinti svarbiausias idėjas, pateikti apibendrintus atsakymus į pateiktas problemas ir klausimus)

Užsirašykite trumpas mintis prie kiekvieno skyriaus. Dabar turėsite smulkų planą apie ką norite parašyti ir į kokius klausimus atsakyti.

Naudokite Pastraipas

Taip, visi tekstai ir straipsniai turi pastraipas. Tačiau ne visi naudoja jas tinkamai. Nepradėkite kiekvieno sakinio nauja eilute vien dėl estetinio grožio. 

Kiekviena nauja pastraipa turi būti atskirta logiškai, tai reiškia turėti šiek tiek skirtingą mintį ar idėją. Rašydami užduokite sau klausimus, kokia yra kiekvienos pastraipos idėja, ar būtina šią pastraipą atskirti? 

Pastraipos taip pat neturėtų būti labai ilgos. Nepatartina naudoti daugiau nei 70 žodžių vienoje pastraipoje. Naudojant daugiau nei 70 žodžių pastraipoje,  lankytojams sunku rasti reikalingą informaciją. Taip pat, to nemėgsta „Google“ paieškos robotai.

seo straipsniai reikalavimai

Naudokite Antraštes H1, H2, H3 ir t.t.

Antraštės sukuria estetišką straipsnio struktūrą. Padaro jį patrauklesnį skaitytojo akiai. Taip pat jie yra svarbūs SEO atžvilgiu. Antraštės padeda „Google“ ir kitiems paieškos varikliams suvokti pagrindinę pastraipos mintį.  Jei „Google“ lengviau supranta jūsų straipsnį, daug šansų, kad jis atsiras aukštesnėse pozicijose. 

Leiskite Kietiems Perskaityti Savo Straipsnį

Prieš paskelbdami įrašą, leiskite kaliems žmonėms jį perskaityti. Paklauskite jų nuomonės, ar viską suprato ką pakeistų ir t.t.. Jei yra galimybė, geriausias variantas pasirinkti du žmones iš skirtingų sferų. Vienas žmogus iš susijusios su straipsniu sferos, kitas neturintis nieko bendro. Šiuo atveju turėsite objektyvesnę nuomonę. Suprasite ko tikisi tikslinė auditorija ir ko atsitiktiniai pirkėjai.

Nepamirškite SEO Straipsnio Apimties

SEO Tekstai ir Straipsniai neturėtų būti mažesni nei 300 žodžių apimties. „Google“ patinka ilgesnės apimties straipsniai, tačiau neturėtu būti per ilgas. Šiuo metu, geriausiai vertinami ~1000 – 1900 žodžių tekstai. Tačiau nepamirškite, kad parašyti 1900 žodžių straipsnį nėra labai paprasta. 

Naudokite Vidines Svetainės Nuorodas

Jei svetainėje jau turite įrašų panašia tema, nepamirškite susieti jas nuorodomis. Šis veiksmas daugiau skirtas paieškos sistemoms, parodant, kad jūsų svetainėje yra ir daugiau turinio panašia tema. Be abejo, tai gali patikti ir skaitytojams, nes jie lengviau ras panašios temos straipsnius. 

Kaip nepadaryti klaidų ir susieti panašius straipsnius gaunant didžiausią naudą? Į šiuos klausimus turėtų atsakyti jūsų SEO Specialistas.

Straipsnius Rašykite Reguliariai

Reguliariai keldami naują turinį į savo svetainę, parodysite „Google“, kad jūsų svetainė gyva ir nori dalintis turiniu. O tai, labai patinka paieškos sistemoms. Jei aktyviai nekelsite turinio, „Google“ rečiau tikrins jūsų svetainę, o tai gali neigiamai paveikti pozicijas paieškos sistemoje.

Nerašykite vien dėl to, kad privalote kažką paskelbti. Įsitikinkite, kad paskelbėte aukštos kokybės turinį. Stenkitės skleisti  informatyvų, kokybiškai parašytą, skaitytojus dominantį turinį.

Išvados

Dienos, kai užteko kelių SEO gudrybių, kad  įsitvirtintumėte „Google“ paieškos TOP rezultatuose, jau seniai liko praeityje. Šių laikų karalius yra kokybiškas turinys! Nesiginčiju, yra ir kitų svarbių SEO elementų (Atgalinės nuorodos, Vidinė optimizacija, mobilusis SEO ir t.t.), tačiau kokybiškas ir reguliariai kuriamas turinys šiuo metu yra nenugalimas. 

svetainiu prekiu aprasymas

Prekių Aprašymas Svetainėms

Nepakanka vien tik tobulos fotografijos, gražaus ir funkcionalaus svetainės dizaino. Žinoma, nesiginčijame, kad svetainės dizainas ir prekės pateikimas grafiniuose elementuose yra labai svarbus. Tačiau norint turėti sėkmingą internetinę parduotuvę, reikia kai ko daugiau. Gerai ir kokybiškai parengtas prekių aprašymas sukuria pridėtinę vertę jūsų verslui. Taip pat, padeda sėkmingai didinti pardavimus.

Turbūt vienas efektyviausių ir svarbiausių dalykų auginant pardavimus jūsų elektroninėje parduotuvėje – prekės aprašymas. Mūsų tikslas paprastas – parašyti glaustą, tačiau informatyvų ir įtraukiantį tekstą. Toks tekstas, turi skatinti jūsų svetainės lankytojus priimti sprendimą. Kurio dėka, klientas galutinai apsispręstų pirkti jūsų parduodamą prekę. Būtent todėl, prekių aprašymai yra labai svarbūs, tai lyg jūsų vizitinė kortelė.

Norite pagerinti savo svetainės pozicijas „Google“ paieškoje? Šioje vietoje taip pat padės prekių aprašymai! Žinoma, svarbu, kad šie aprašymai būtų unikalūs, maždaug 500-600 žodžių apimties ir turėtų susijusius grafinius elementus. Yra daug mažiau svarbių faktorių, tokių kaip H1, H2, H3 žymų panaudojimas, vidinės svetainės nuorodų medis, tinkamai parinkti raktiniai žodžiai ir t.t.. Tačiau už visa tai atsakingas jūsų SEO Specialistas.

KodėlVerta Rinktis

MūsųPaslaugas?
 

SEO Optimizuoti

Mūsų parašyti straipsniai ir tekstai, atitinka visus SEO keliamus reikalavimus...

Lengvi Ir Rišlūs

Paprasta ir lengva skaityti, suprasti ir įsisavinti. O ko gi dar gali reikėti?...

Originalūs

Mūsų parašyti tekstai ir straipsniai yra unikalūs ir originalūs...

Greitai, Greitai...

Vos tik gavę užsakymus, iškart bėgame rašyti, savo užsakymą gausite labai greitai...

Ilgi Prekių Aprašymai

Tarp internetinių svetainių savininkų yra skirtingų nuomonių. Vieni mano, kad užtenka pridėti tokią informaciją kaip prekės spalvą ir dydį, ir to pakaks lankytojui. Šių savininkų grupė galvoja, kad niekas neskaito prekės aprašymo.

Tačiau, mes tikime, jog jūs esate supratingi ir suvokiate, kad jei ir yra žmonių kurie neskaito, tai pasirūpinkite tais, kurie skaito! Tikrai yra dalis lankytojų, kuri ieško papildomos informacijos apie jūsų parduodamą prekę. Todėl žmogus, ieškantis informacijos apie specifinę prekę, tikrai perskaitys visą prekės aprašymą. Kurio dėka, galbūt priims lemiamą sprendimą – pirkti ar ne.

Esame garantuoti, jog pateikdami ilgesnius ir išsamesnius prekių aprašymus, tikrai neprarasite kliento. Garantuojame, kad taip tik pritrauksite naujų pirkėjų! 

Išlaikykite Savo Stilių

Iš esmės, tai galioja ne tik prekių aprašymams, o visai jūsų svetainei. Stenkitės išlaikyti panašaus stiliaus grafinius elementus, struktūrą ir žinoma tekstą. Visiškai nėra skirtumo, pardavinėjate adatas, ar skalbimo mašinas, prekių aprašymas turi išlaikyti savo stilių ir toną.

Norint stiprinti ir auginti prekinio ženklo patikimumą, kliento pasitikėjimą ir užtikrinti teigiamą patirtį jūsų svetainėje, verta išlaikyti vienodą minčių dėstymą, teksto stilistiką ir pateikimą. Atkreipkite dėmesį į savo tikslinę auditoriją. Yra labai didelis skirtumas, kam skirtas tekstas, mamoms, paaugliams, vyresnio amžiaus žmonėms, specifinės specialybės

Prekių AprašymoEtapai

01

Analizė

Patikrinamas ir išanalizuojamas konkurentų turinys. Apimtis, naudojami raktiniai žodžiai.

02

Reikalavimai

Išsiaiškiname visus prekės techninius parametrus. Suderiname su klientu, ką privalome paminėti aprašyme.

03

Kūryba

Prasideda įdomiausias ir daugiausiai laiko užimantis procesas - prekės aprašymas. 

04

Koregavimas

Pabaigus užsakymą, kartais randame neatitikimų, nukrypimų ar kitokių klaidų. Visada jas ištaisome!

Pamirškite Techninius Parametrus

Spalva, svoris, dydis, ilgis ir t.t. šiuos techninius parametrus išvardinti nėra sunku, ir tai yra padarę visos elektroninės parduotuvės. Akivaizdu, kad tai yra privaloma, tačiau tai nepadeda nugalėti konkurentų. Sukurti tekstą, kuris nesiremia tik techniniais parametrais gali padėti šie klausimai:

  • Kas sudaro jūsų tikslinę auditoriją?
  • Kokią problemą turi ši auditoriją?
  • Kaip jūsų prekė gali padėti išspręsti šią problemą?
  • Kaip šią prekę galite susieti su kitom parduodamomis prekėmis?

*  Tikslinė auditorija – pirkėjo portretas. Visada kurdami prekių aprašymą, įsivaizduokite savo klientą. Ką jis mėgsta, koks jo amžius, koki jo pomėgiai, kokią literatūrą skaito, ką veikia laisvu laiku ir t.t.. Kuo daugiau žinosite, tuo lengviau bus sukurti tobulą aprašymą. Daugelis specialistų akcentuoja, kad geriausi pardavėjai savo klientą žino taip gerai, kad gali lengvai pasakyti, kas jį prajuokina, kas verčia abejoti pasirinkimu ir kas skatina nusipirkti.

*  Kliento turima problema – jūsų sukuriama nauda. „Entrepreneur.com“ teigia, kad klientams dažniausiai nėra svarbūs techniniai parametrai, prekės specifikacijos ir su jomis susiję ilgi aprašymai. Svarbiau yra žinoti, kuo prekė bus naudinga, kaip ji padės buityje, pagerės savijauta ir panašiai.

MES GARANTUOJAME KOKYBĘ!

Kiekvienas mūsų parašytas aprašymas, nuo pat pirmų teksto žodžių sudomins ir įtrauks skaitytoją. Leis jam sužinoti daugiau naudingos ir įdomios informacijos. Jūsų interneto svetainė, mūsų straipsnių ir aprašymų dėka taps informatyvia, patrauklia ir dominuos paieškos sistemų TOP pozicijose.

Mes sukursime jūsų teikiamų paslaugų ar prekių aprašymus. Šiuose aprašymuose, paminėsime ne tik statistinę informaciją. Surasime ir išanalizuosime visus įmanomus informacijos šaltinius, aprašymą sudarysime naudodamiesi visais SEO reikalavimais, tačiau taip pat jis bus lengvai skaitomas. 

Mūsų tekstas, skatins klientą išbandyti jūsų prekes ar paslaugas, apie jas galvoti ir rekomenduoti draugams.

KAINOS IR KOKYBĖS SANTYKIS

Taip, mes esame tuo užtikrinti. Mūsų rašymo kainos, yra vienos patraukliausių lietuvos rinkoje. Tačiau prekių aprašymai, išlieka informatyvūs, įdomūs ir unikalūs.

Mūsų tikslas, nėra parduoti vieną prekės aprašymą ar straipsnį. Mes esame suinteresuoti išlaikyti ilgalaikius, pasitikėjimu paremtus santykius. Dėl šios priežasties, galime pasiūlyti patrauklias kainas.

PrekiųAprašymo Kainos

MINI

300 žodžių aprašymas
11 / Aprašymas
  • 300 žodžių
  • 3.6 Cento/Žodis
  • SEO Pritaikytas
  • 100% Unikalus!

STANDART

600 žodžių aprašymas
19 / Aprašymas
  • 600 žodžių
  • 3,1 Cento/Žodis
  • SEO Pritaikytas
  • 100% Unikalus!
  • 1 Koregavimas

TAUPYK

20+ Prekių aprašymų
339 / 20 Aprašymų
  • 600 žodžių
  • 2,8 Cento/Žodis
  • SEO Pritaikytas
  • 100% Unikalus!
  • 3 Koregavimai
  • Sutaupote €41

Prekių Aprašymai – Dažniausiai Daromos Klaidos

Visada yra labai sudėtinga, parašyti unikalų ir pardavimus skatinantį tekstą. Tačiau tai padaryti bus žymiai lengviau, jei bandysite išvengti šių dažniausiai daromų klaidų prekių aprašymuose. Šį sąrašą sudarė Neil Patel. Vienas geriausiai žinomų, skaitmeninės rinkodaros specialistų pasaulyje. Todėl pabandykime perimti jo žinias ir tapti šiek tiek labiau nusimanantys šioje srityje.

Neišbandoma Ilgoji Prekės Aprašymo Versija
Manau daugelis, ypatingai tie kurie pardavinėja tekstus ir prekių aprašymus, susiduria su šia problema. Parašoma ~1000 žodžių prekės aprašymas, tačiau iš paslaugas užsakančio asmens gauname skundą. Prekės aprašymas per ilgas ir niekas neskaito tokių ilgų prekės aprašymų.
Deja, bet tai klaidinga nuomonė. Ilgi prekių aprašymai irgi veikia.  Tai yra įrodyta tyrimais. Vienas iš tokių, „Crazy Egg“ tyrimas, kurio metu jie pakeitė pardavimų puslapį (Landing Page) ir padarė jį 20 kartų didesnės apimties. Rezultatas: 30% išaugę pardavimai. Todėl nenuvertinkite ilgo prekės aprašymo, kartais jis gali būti žymiai naudingesnis.
Pabandykite ilgame tekste išskirti svarbiausius elementus, juos paryškindami, pakeisdami jų spalvą ir t.t. Lankytojai sužinos esminę informaciją, turės galimybę skaityti visą tekstą, ar tik paryškintą.
 

 

Netinkamas Teksto Grafinis Pateikimas

Jei naudojate kelių stulpelių išdėstymą – stenkitės nedėti teksto į abu stulpelius. Taip pat, visuomet stenkitės naudoti susijusius grafinius elementus. Net ir pats geriausias tekstas, be grafinių elementų yra nieko vertas. 

Svarbu yra eksperimentuoti, pabandykite vieno stulpelio išdėstymą, tačiau nepamirškite naudoti grafinius elementus, video medžiagą. Taip puslapis atrodys žymiai patrauklesnis ir vartotojas turės pasirinkimą.

Jei norite naudoti dviejų stulpelių prekės aprašymus, patartina nedėti į abu stulpelius teksto. Galite viename stulpelyje naudoti grafinius elementus, kitame tekstą. Keiskite puses, palikite abu stulpelius tik grafinius elementus ir t.t.. Taip prekės aprašymas taps žymiai patrauklesnis.

Kaip pavyzdį imti Facebook, LinkedIn ir kitus

Dar viena didelė klaida. Daug žmonių galvoja, kad jei „Facebook“ ar kitas puslapis sulaukia didelės šlovės ir pripažinimo, tai yra dėl jų puslapio išvaizdos. Tada jie bando kopijuoti tuos puslapius, perimti iš jų idėjas ir t.t. Tačiau prisiminkite, kad šie puslapiai pritraukia didelį srautą ne dėl savo išvaizdos. Didelis srautas ateina dėl jų žinomumo. Kaip manot, kokia dalis šiuos socialinius tinklus randa „Google“ ar kitoje paieškos sistemoje? Manau artima 0.

Nepamirškite, jūsų prekės aprašymas yra skirtas tiksliniai auditorijai. Ir tai kas tinka kitiems, nebūtinai tinka ir jūsų verslui.

 

Pamirštama Išbandyti Produkto Neigiamas Puses

Dažniausiai tą pačią mintį, galime pateikti iš teigiamos ir iš neigiamos pusės. Galite aprašyti, kaip jūsų parduodamas produktas padės sutaupyti laiko. Tačiau galite parašyti, kaip be jūsų produkto žmogus praras laiką. Realiai abu aprašymai su ta pačia mintimi, bet vienas turi teigiamą, kitas neigiamą aspektą.

Kaip žinoti kuris iš šių yra geresnis? Deja, bet neatlikus bandymų sužinoti beveik neįmanoma. Daugelis naudoja pozityvų priėjimą prie prekės aprašymo, tačiau tai gali būti esminė klaida. Tiesiog pabandykite pakeisti pozityvų į negatyvų aprašymą ir pažiūrėti, kokius gausite rezultatus.