Prekių Aprašymas Svetainėms

Nepakanka vien tik tobulos fotografijos, gražaus ir funkcionalaus svetainės dizaino. Žinoma, nesiginčijame, kad svetainės dizainas ir prekės pateikimas grafiniuose elementuose yra labai svarbus. Tačiau norint turėti sėkmingą internetinę parduotuvę, reikia kai ko daugiau. Gerai ir kokybiškai parengtas prekių aprašymas sukuria pridėtinę vertę jūsų verslui. Taip pat, padeda sėkmingai didinti pardavimus.

Turbūt vienas efektyviausių ir svarbiausių dalykų auginant pardavimus jūsų elektroninėje parduotuvėje – prekės aprašymas. Mūsų tikslas paprastas – parašyti glaustą, tačiau informatyvų ir įtraukiantį tekstą. Toks tekstas, turi skatinti jūsų svetainės lankytojus priimti sprendimą. Kurio dėka, klientas galutinai apsispręstų pirkti jūsų parduodamą prekę. Būtent todėl, prekių aprašymai yra labai svarbūs, tai lyg jūsų vizitinė kortelė.

Norite pagerinti savo svetainės pozicijas „Google“ paieškoje? Šioje vietoje taip pat padės prekių aprašymai! Žinoma, svarbu, kad šie aprašymai būtų unikalūs, maždaug 500-600 žodžių apimties ir turėtų susijusius grafinius elementus. Yra daug mažiau svarbių faktorių, tokių kaip H1, H2, H3 žymų panaudojimas, vidinės svetainės nuorodų medis, tinkamai parinkti raktiniai žodžiai ir t.t.. Tačiau už visa tai atsakingas jūsų SEO Specialistas.

KodėlVerta Rinktis

MūsųPaslaugas?
 

SEO Optimizuoti

Mūsų parašyti straipsniai ir tekstai, atitinka visus SEO keliamus reikalavimus...

Lengvi Ir Rišlūs

Paprasta ir lengva skaityti, suprasti ir įsisavinti. O ko gi dar gali reikėti?...

Originalūs

Mūsų parašyti tekstai ir straipsniai yra unikalūs ir originalūs...

Greitai, Greitai...

Vos tik gavę užsakymus, iškart bėgame rašyti, savo užsakymą gausite labai greitai...

Ilgi Prekių Aprašymai

Tarp internetinių svetainių savininkų yra skirtingų nuomonių. Vieni mano, kad užtenka pridėti tokią informaciją kaip prekės spalvą ir dydį, ir to pakaks lankytojui. Šių savininkų grupė galvoja, kad niekas neskaito prekės aprašymo.

Tačiau, mes tikime, jog jūs esate supratingi ir suvokiate, kad jei ir yra žmonių kurie neskaito, tai pasirūpinkite tais, kurie skaito! Tikrai yra dalis lankytojų, kuri ieško papildomos informacijos apie jūsų parduodamą prekę. Todėl žmogus, ieškantis informacijos apie specifinę prekę, tikrai perskaitys visą prekės aprašymą. Kurio dėka, galbūt priims lemiamą sprendimą – pirkti ar ne.

Esame garantuoti, jog pateikdami ilgesnius ir išsamesnius prekių aprašymus, tikrai neprarasite kliento. Garantuojame, kad taip tik pritrauksite naujų pirkėjų! 

Išlaikykite Savo Stilių

Iš esmės, tai galioja ne tik prekių aprašymams, o visai jūsų svetainei. Stenkitės išlaikyti panašaus stiliaus grafinius elementus, struktūrą ir žinoma tekstą. Visiškai nėra skirtumo, pardavinėjate adatas, ar skalbimo mašinas, prekių aprašymas turi išlaikyti savo stilių ir toną.

Norint stiprinti ir auginti prekinio ženklo patikimumą, kliento pasitikėjimą ir užtikrinti teigiamą patirtį jūsų svetainėje, verta išlaikyti vienodą minčių dėstymą, teksto stilistiką ir pateikimą. Atkreipkite dėmesį į savo tikslinę auditoriją. Yra labai didelis skirtumas, kam skirtas tekstas, mamoms, paaugliams, vyresnio amžiaus žmonėms, specifinės specialybės

Prekių AprašymoEtapai

01

Analizė

Patikrinamas ir išanalizuojamas konkurentų turinys. Apimtis, naudojami raktiniai žodžiai.

02

Reikalavimai

Išsiaiškiname visus prekės techninius parametrus. Suderiname su klientu, ką privalome paminėti aprašyme.

03

Kūryba

Prasideda įdomiausias ir daugiausiai laiko užimantis procesas - prekės aprašymas. 

04

Koregavimas

Pabaigus užsakymą, kartais randame neatitikimų, nukrypimų ar kitokių klaidų. Visada jas ištaisome!

Pamirškite Techninius Parametrus

Spalva, svoris, dydis, ilgis ir t.t. šiuos techninius parametrus išvardinti nėra sunku, ir tai yra padarę visos elektroninės parduotuvės. Akivaizdu, kad tai yra privaloma, tačiau tai nepadeda nugalėti konkurentų. Sukurti tekstą, kuris nesiremia tik techniniais parametrais gali padėti šie klausimai:

  • Kas sudaro jūsų tikslinę auditoriją?
  • Kokią problemą turi ši auditoriją?
  • Kaip jūsų prekė gali padėti išspręsti šią problemą?
  • Kaip šią prekę galite susieti su kitom parduodamomis prekėmis?

*  Tikslinė auditorija – pirkėjo portretas. Visada kurdami prekių aprašymą, įsivaizduokite savo klientą. Ką jis mėgsta, koks jo amžius, koki jo pomėgiai, kokią literatūrą skaito, ką veikia laisvu laiku ir t.t.. Kuo daugiau žinosite, tuo lengviau bus sukurti tobulą aprašymą. Daugelis specialistų akcentuoja, kad geriausi pardavėjai savo klientą žino taip gerai, kad gali lengvai pasakyti, kas jį prajuokina, kas verčia abejoti pasirinkimu ir kas skatina nusipirkti.

*  Kliento turima problema – jūsų sukuriama nauda. „Entrepreneur.com“ teigia, kad klientams dažniausiai nėra svarbūs techniniai parametrai, prekės specifikacijos ir su jomis susiję ilgi aprašymai. Svarbiau yra žinoti, kuo prekė bus naudinga, kaip ji padės buityje, pagerės savijauta ir panašiai.

MES GARANTUOJAME KOKYBĘ!

Kiekvienas mūsų parašytas aprašymas, nuo pat pirmų teksto žodžių sudomins ir įtrauks skaitytoją. Leis jam sužinoti daugiau naudingos ir įdomios informacijos. Jūsų interneto svetainė, mūsų straipsnių ir aprašymų dėka taps informatyvia, patrauklia ir dominuos paieškos sistemų TOP pozicijose.

Mes sukursime jūsų teikiamų paslaugų ar prekių aprašymus. Šiuose aprašymuose, paminėsime ne tik statistinę informaciją. Surasime ir išanalizuosime visus įmanomus informacijos šaltinius, aprašymą sudarysime naudodamiesi visais SEO reikalavimais, tačiau taip pat jis bus lengvai skaitomas. 

Mūsų tekstas, skatins klientą išbandyti jūsų prekes ar paslaugas, apie jas galvoti ir rekomenduoti draugams.

KAINOS IR KOKYBĖS SANTYKIS

Taip, mes esame tuo užtikrinti. Mūsų rašymo kainos, yra vienos patraukliausių lietuvos rinkoje. Tačiau prekių aprašymai, išlieka informatyvūs, įdomūs ir unikalūs.

Mūsų tikslas, nėra parduoti vieną prekės aprašymą ar straipsnį. Mes esame suinteresuoti išlaikyti ilgalaikius, pasitikėjimu paremtus santykius. Dėl šios priežasties, galime pasiūlyti patrauklias kainas.

PrekiųAprašymo Kainos

MINI

300 žodžių aprašymas
11 / Aprašymas
  • 300 žodžių
  • 3.6 Cento/Žodis
  • SEO Pritaikytas
  • 100% Unikalus!

STANDART

600 žodžių aprašymas
19 / Aprašymas
  • 600 žodžių
  • 3,1 Cento/Žodis
  • SEO Pritaikytas
  • 100% Unikalus!
  • 1 Koregavimas

TAUPYK

20+ Prekių aprašymų
339 / 20 Aprašymų
  • 600 žodžių
  • 2,8 Cento/Žodis
  • SEO Pritaikytas
  • 100% Unikalus!
  • 3 Koregavimai
  • Sutaupote €41

Prekių Aprašymai – Dažniausiai Daromos Klaidos

Visada yra labai sudėtinga, parašyti unikalų ir pardavimus skatinantį tekstą. Tačiau tai padaryti bus žymiai lengviau, jei bandysite išvengti šių dažniausiai daromų klaidų prekių aprašymuose. Šį sąrašą sudarė Neil Patel. Vienas geriausiai žinomų, skaitmeninės rinkodaros specialistų pasaulyje. Todėl pabandykime perimti jo žinias ir tapti šiek tiek labiau nusimanantys šioje srityje.

Neišbandoma Ilgoji Prekės Aprašymo Versija
Manau daugelis, ypatingai tie kurie pardavinėja tekstus ir prekių aprašymus, susiduria su šia problema. Parašoma ~1000 žodžių prekės aprašymas, tačiau iš paslaugas užsakančio asmens gauname skundą. Prekės aprašymas per ilgas ir niekas neskaito tokių ilgų prekės aprašymų.
Deja, bet tai klaidinga nuomonė. Ilgi prekių aprašymai irgi veikia.  Tai yra įrodyta tyrimais. Vienas iš tokių, „Crazy Egg“ tyrimas, kurio metu jie pakeitė pardavimų puslapį (Landing Page) ir padarė jį 20 kartų didesnės apimties. Rezultatas: 30% išaugę pardavimai. Todėl nenuvertinkite ilgo prekės aprašymo, kartais jis gali būti žymiai naudingesnis.
Pabandykite ilgame tekste išskirti svarbiausius elementus, juos paryškindami, pakeisdami jų spalvą ir t.t. Lankytojai sužinos esminę informaciją, turės galimybę skaityti visą tekstą, ar tik paryškintą.
 

 

Netinkamas Teksto Grafinis Pateikimas

Jei naudojate kelių stulpelių išdėstymą – stenkitės nedėti teksto į abu stulpelius. Taip pat, visuomet stenkitės naudoti susijusius grafinius elementus. Net ir pats geriausias tekstas, be grafinių elementų yra nieko vertas. 

Svarbu yra eksperimentuoti, pabandykite vieno stulpelio išdėstymą, tačiau nepamirškite naudoti grafinius elementus, video medžiagą. Taip puslapis atrodys žymiai patrauklesnis ir vartotojas turės pasirinkimą.

Jei norite naudoti dviejų stulpelių prekės aprašymus, patartina nedėti į abu stulpelius teksto. Galite viename stulpelyje naudoti grafinius elementus, kitame tekstą. Keiskite puses, palikite abu stulpelius tik grafinius elementus ir t.t.. Taip prekės aprašymas taps žymiai patrauklesnis.

Kaip pavyzdį imti Facebook, LinkedIn ir kitus

Dar viena didelė klaida. Daug žmonių galvoja, kad jei „Facebook“ ar kitas puslapis sulaukia didelės šlovės ir pripažinimo, tai yra dėl jų puslapio išvaizdos. Tada jie bando kopijuoti tuos puslapius, perimti iš jų idėjas ir t.t. Tačiau prisiminkite, kad šie puslapiai pritraukia didelį srautą ne dėl savo išvaizdos. Didelis srautas ateina dėl jų žinomumo. Kaip manot, kokia dalis šiuos socialinius tinklus randa „Google“ ar kitoje paieškos sistemoje? Manau artima 0.

Nepamirškite, jūsų prekės aprašymas yra skirtas tiksliniai auditorijai. Ir tai kas tinka kitiems, nebūtinai tinka ir jūsų verslui.

 

Pamirštama Išbandyti Produkto Neigiamas Puses

Dažniausiai tą pačią mintį, galime pateikti iš teigiamos ir iš neigiamos pusės. Galite aprašyti, kaip jūsų parduodamas produktas padės sutaupyti laiko. Tačiau galite parašyti, kaip be jūsų produkto žmogus praras laiką. Realiai abu aprašymai su ta pačia mintimi, bet vienas turi teigiamą, kitas neigiamą aspektą.

Kaip žinoti kuris iš šių yra geresnis? Deja, bet neatlikus bandymų sužinoti beveik neįmanoma. Daugelis naudoja pozityvų priėjimą prie prekės aprašymo, tačiau tai gali būti esminė klaida. Tiesiog pabandykite pakeisti pozityvų į negatyvų aprašymą ir pažiūrėti, kokius gausite rezultatus.

Comments are closed.