5 Esminės Straipsnių Rašymo Klaidos ir Kai Jų Išvengti?

„Turinys yra karalius“ – tikriausiai ne kartą esate girdėję šią frazę. Tie, kas bent kartą savo gyvenime bandė sukurti interneto svetainę, elektroninę parduotuvę, savo asmeninį tinklaraštį ar pan., žino, kad turinys iš tiesų yra vienas esminių aspektų, norintiems būti internete. Aukštos kokybės turinys atveda daugiau skaitytojų ir potencialių klientų, geriau matomas paieškos sistemose, vertinamas patikimiau, turi daugiau lojalių lankytojų ir t. t. Tačiau kartais net menkiausios klaidos ar netikslumai gali padaryti milžinišką žalą. Tad kokių klaidų reikėtų vengti, kad jūsų turinys išliktų kokybiškas ir aktualus.

1. Straipsnis be konkrečios minties. Kiekvienas jūsų internetinėje svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje skelbiamas tekstas turi turėti aiškią žinutę, ką juo norite perduoti savo skaitytojams ir klientams. Labai svarbu straipsnyje išlaikyti pagrindinę mintį: iškelti problemą ar hipotezę, ją paaiškinti ir pateikti išvadas. Tik taip jūsų tekstas bus vertingas ir informatyvus.

2. Nenuoseklus straipsnio stilius ir tonas. Nuoseklus stilius ir tonas lemia tai, ar skaitytojas įsitrauks į jūsų tekstą, lengviau seks jo mintį ir eigą, greičiau supras pristatomas idėjas ir pan. Tačiau jei teksto stilius ir tonas nėra vienodas, pavyzdžiui, savo tekstą pradėjote rašyti moksliniu stiliumi ir staiga nei iš šio, nei iš to straipsnis perėjo į šmaikštų, juokelių kupiną pasakojimą, tuomet skaitytojas gali ne tik suglumti, bet ir suabejoti teksto informatyvumu bei pačio rašytojo kompetencija.

KodėlVerta Rinktis

MūsųPaslaugas?
 

SEO Optimizuoti

Mūsų parašyti straipsniai ir tekstai, atitinka visus SEO keliamus reikalavimus...

Lengvi Ir Rišlūs

Paprasta ir lengva skaityti, suprasti ir įsisavinti. O ko gi dar gali reikėti?...

Originalūs

Mūsų parašyti tekstai ir straipsniai yra unikalūs ir originalūs...

Greitai, Greitai...

Vos tik gavę užsakymus, iškart bėgame rašyti, savo užsakymą gausite labai greitai...

3. Straipsniuose pateikiami klaidingi faktai. Rašykite apie tai, ką gerai išmanote – tai auksinė taisyklė. Melaginga ar netiksli informacija gali nulemti jūsų skaitytojų ar potencialių klientų pasitikėjimą tiek visu straipsniu, tiek jūsų interneto svetaine. Tikrinkite visus faktus ir šaltinius, jei reikia, pasikonsultuokite su atitinkamų sričių ekspertais ir specialistais – taip užtikrinsite kokybišką ir tikrai vertingą turinį.

4. Straipsniuose gausu skyrybos ir rašybos klaidų. Gramatinės klaidos rodo viso teksto kokybę ir jį rašiusio žmogaus neprofesionalumą. Kad ir koks aktualus bus straipsnis, kad ir kokia vertinga informacija dalinsitės su savo skaitytojais, jei jūsų tekstuose knibždės skyrybos ir rašybos klaidų, tai tikrai nepridės kokybės jūsų turiniui. Suprantama, ne kiekvienas geba rašyti be klaidų, tačiau tokiais atvejais naudokitės visomis prieinamomis tekstų redagavimo priemonėmis, o jei to nepakanka, kreipkitės į specialistus.

5. Straipsniai neatitinka SEO taisyklių. Tinkamai pritaikius SEO taisykles savo rašomiems tekstams galite gauti milžinišką naudą – organiškai iškilti paieškos sistemose ir sulaukti daugiau skaitytojų ar potencialių klientų. Tačiau piktnaudžiaujant SEO taisyklėmis, pavyzdžiui, savo straipsniuose prikimšus populiarių, dažnai ieškomų raktažodžių, galite gauti atvirkštinį rezultatą – skaitytojai, pamatę nekokybišką turinį, beprasmiškai naudojamus raktažodžius, tiesiog jūsų svetainėje neužsibus, dėl ko jūsų reitingai kris ir atsidursite pačioje apačioje.

Prekių AprašymoEtapai

01

Analizė

Patikrinamas ir išanalizuojamas konkurentų turinys. Apimtis, naudojami raktiniai žodžiai.

02

Reikalavimai

Išsiaiškiname visus prekės techninius parametrus. Suderiname su klientu, ką privalome paminėti aprašyme.

03

Kūryba

Prasideda įdomiausias ir daugiausiai laiko užimantis procesas - prekės aprašymas. 

04

Koregavimas

Pabaigus užsakymą, kartais randame neatitikimų, nukrypimų ar kitokių klaidų. Visada jas ištaisome!

Ką daryti, kad išvengtumėte šių straipsnių rašymo klaidų?

Žemiau pateikiame keletą naudingų patarimų, kurie padės išvengti aukščiau minėtų esminių straipsnių rašymo klaidų:

  1. Sudarykite teksto planą. Prieš pradėdami rašyti bet kokį tekstą, pasirašykite jo planą, bent kelias gaires, ką tuo tekstu norite pasakyti savo skaitytojams. Taip išvengsite minčių šuolių ar dar blogiau – iki galo neišgvildentos temos, straipsnio be pabaigos.
  2. Turėkite tikslinį skaitytoją. Tekstas, kurį rašote, turi būti skirtas kažkam. Rašydami visuomet turėkite minty savo tikslinį skaitytoją – tai jums padės išlaikyti vientisą stilių ir toną. Juk teksto tonas ir stilius, skirtas IT specialistams ir neseniai tapusiai mamai turėtų kardinaliai skirtis.
  3. Tikrinkite visą informaciją. Rašydami straipsnius ar tekstus nesivadovaukite „viena bobutė sakė“ tipo faktais. Visuomet patikrinkite informaciją, jei įmanoma, tai tikrinkite ne vieną, o bent kelis šaltinius – taip užtikrinsite, kad jūsų tekstai, turinys yra patikimas ir kokybiškas.
  4. Naudokitės tekstų redagavimo priemonėmis. Gramatikos klaidas sumažinti gali įvairios tekstų redagavimo priemonės. Negana to, parašytą tekstą perskaitykite bent kelis kartus, kol neberasite klaidų. Tuomet naudinga būtų jį duoti paskaityti kitam žmogui – svetimas klaidas daug lengviau pastebėti. Tačiau geriausia išeitis – pasisamdyti tekstų redaktorių.
  5. Mokykitės SEO pagrindų. Nepagailėkite laiko ir išmokite bent elementarius SEO pagrindus. Nepamirškite, kad SEO taisyklės gali kisti, pasipildyti, todėl sekite naujienas ir domėkitės tuo. Negana to, rinkoje yra daugybė tiek mokamų, tiek nemokamų SEO įrankių, kurie gali padėti sukurti geresnius tekstus, tad naudokitės jais.

Stenkitės užtikrinti, kad jūsų kuriamas turinys yra kokybiškas, vertingas ir aktualus potencialiems jūsų skaitytojams ir klientams. Taip užsitarnausite jų ištikimybę ir patikimumą.

Comments are closed.